נפח חיפוש של מילה או ביטוי

כידוע, לפני שמתחילים פעילות שיווק באינטרנט בכלל ופרסום בגוגל בפרט, על מבצע פעילות הנ"ל לבצע מחקר מילים וביטויים במטרה להרכיב אוצר מילים, עליו יבוסס מסע פרסומי.

ללא בדיקה מוקדמת של נתונים אלה (נפח חיפוש בעיקר), מסע פרסום יכול להסתיים ללא השגת מטרות רצויות עבור לקוחות ובהנחה והגדרות של אוצר מילים דורשות עדכון או תיקון, תמיד ניתן לבצעם במהלך פעילות הקמפיין.

למרות הכתוב למעלה, לעיתים יש צורך לבצע חינוך של השוק המקומי או בינלאומי למותג או מוצר חדשים ולכן יהיה צורך בגישה שונה מזו שנוקבים במהלך ניהול מסע פרסומי רגיל ובמטרה להגיע ללקוח שמחפש מוצר או שרות של חברתך.

חזרה למושגים חשבוים בפרסום בגוגל

נשלח ב שיווק ברשת

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. (*) שדות חובה מסומנים

*