יחס המרה

יחס המרה הינו מאפיין חשוב מאוד במהלך ניהול פרסום בגוגל ובעצם משקף את היכולת של דף נחיתה, אליו מגיעים הגולשים לאחר שבצעו לחיצה על מודעה פרסומים בגוגל, להפוך את הגולש המזדמן למבצע פעולה, אשר הוגדרה כחשובה.

זאת יכולה להיות השארת פרטי התקשרות באמצעות טופס התקשרות בדף נחיתה, זו יכולה להיות הרשמה לניוזלטר וזו יכולה להיות גם רכישה מקוונת של מוצר או שרות המוצע על-ידי מעיל אתר אינטרנט.

יחס המרה נמדד באחוזים (אחוזי המרה), כאשר זהו היחס שבין אלה שמגיעים אל הדף נחיתה לבין אלה שביצעו פעולה שהוגדרה כחשובה בדף נחיתה מסוים.

חזרה למושגים חשבוים בפרסום בגוגל

נשלח ב שיווק ברשת

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. (*) שדות חובה מסומנים

*