דף נחיתה מקצועי עושה את ההבדל

בעת ניהול מסע פרסום בגוגל, לעיתים נחשפים לתופעה שהפרסום לא מביא לתוצאות הרצויות – אין פניות, כאשר עלות לקליק די גבוה ותקציב יומי נגמר מהר מדי, כאשר הופעת מודעות נפסקת עד לתחילת יממה חדשה.

מה עושים במקרה כזה ומה הבעיה ?

ובכן, בעיות רבות יכולות להביא למצב כזה ומכיוון שבפוסט זה אנו דנים על דף נחיתה, גם הוא יכול להפוך לאחד המכשולים בדרך אל הפסגה.

נתחיל מהתחלה – בצענו מחקר מילים וחלקנו אותן על פני קבוצות מודעות שונות, כאשר כל קבוצה עוסקת במספר מילים/ביטויים בודדים ובכך אנו מגיעים לרמת דיוק ומיקוד קמפיינים בצורה הכי גבוה, חברנו מודעות, יצרנו במיוחד עבור פעילות בקישורים ממומנים דפי נחיתה ייעודיים שאמורים לשרת אותנו נאמנה, לחצנו על כפתור הפעלת הפרסום ובקוצר רוח נכנסנו למצב המתנה לקבלת תוצאות ביניים.

חלפה לה יממה וראינו שלפי הנתונים הקמפיין פועל ויש לחיצות אם כי העלות לא הכי נמוכה, אך זה קשור לכיולים קטנים, אך חשובים שיש לבצע באוצר מילים, מודעות ואולי גם בטקסט של דף נחיתה.

ללא ספק, נתוני פעילות של יממה ראשונה לא מספיקים, בכדי לקבל החלטות על שינויים שיש לבצע בקמפיין, לכן מומלץ לתת למסע פרסום לרוץ כשבוע ימים.

חלף שבוע, אך עדיין לא קורה דבר- אין פניות באמצעות הטופס שבדף נחיתה וגם הטלפון לא מצלצל.

זה הזמן לבדוק מה לא תקין בקמפיין.

לרוב, הבעיה דווקא בדף נחיתה.

לאחר שגולש שנחשף להצעתנו בקישורים ממומנים של גוגל ולחץ על המודעה, הוא מייד מועבר אל דף הנחיתה.

מדובר על שניות בודדות שעיניו חולפות על פני תוכן של הדף ובמידה ולא מצא בו את מה שחיפש, גולש יעזוב את אתרינו ורוב הסיכויים שיעבור למתחרה וגם יבצע הזמנה.

לרוב, דפי נחיתה נראים כדף רגיל של אתר האינטרנט עם טקסט ארוך, כשאי שם, בסוף נמצא טופס התקשרות ואולי גם מספר טלפון ליצירת קשר ישיר.

קיימים גם מצבים, בהם הדף דווקא לא כולל טקסט ארוך במיוחד וטופס התקשרות בהישג יד, אך ניסיון משלוח של טופס התקשרות נכשל ומפעילי האתר לא רשמו טלפון בשום מקום.

האמת, ניתן לפרט עוד אלף ואחד מקרים שלא תורמים ואף פוגעים בתדמית של חברה שעומדת מאחורי האתר.

נתמקד כאן דווקא במספר נקודות חשובות שיכולות לגרום ליחס המרה של דף נחיתה להמריא בצורה ניכרת.

1. זכרו, על דף נחיתה להעביר מסר קצר וקולע הישר למטרה הכולל מספר מצומצם של יתרונות בולטים של מוצר או שרות וקריאה לפעולה (אין צורך לרשום עשרות יתרונות, גם אם קיימים – רק מספר מצומצם, אך יתרונות מאוד משמעותיים).

דוגמא לקריאה לפעולה:

מלא טופס התקשרות וקבלו מגוון מוצרים בהנחה של 25%

או לדוגמא:

צרו קשר וקבלו מתנה ללא כל התחייבות מצדכם

וכן הלאה וכד'

2. מומלץ שטופס התקשרות יהיה חלק מהטקסט, במקום הנראה לעין ללא צורך בגלילה ע"י עכבר ויימצא בצד שמאל לטקסט (בעברית) או מצד ימין (באנגלית).

3. לפני הפעלת קמפיין מומלץ להגדיר אילו שדות של הטופס הינם חובה ואילו לא

4. על טופס התקשרות לבצע בדיקת תקינות נתונים המוקלדים במטרה למנוע מצב של הכנסת אותיות בשדה מספר טלפון, לדוגמא.

5. על טופס התקשרות להיות קצר ככל הניתן ולכלול מספר מאוד מצומצם של שדות, בלעדיהם אנו כספקי מוצר או שרות פשוט לא יכולים לספק שרות מקצועי וטוב.

לאחר השלמת כל חמשת הסעיפים הנ"ל, המצב עם יחסי המרה נמוכים עשוי להשתפר באופן משמעותי, אך עם זאת אין לשכוח כי תחרות בין מפרסמים והרגלי חיפוש של לקוחות פוטנציאליים משתנים כל הזמן, לכן יש להיות כל הזמן עם יד על הדופק בכל הנוגע לפעילות פרסום בגוגל.

החומרים מוגשים באמצעות לאוניד אוסטרובסקי מומחה קידום אתרים ושיווק באינטרנט

נשלח ב שיווק ברשת

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. (*) שדות חובה מסומנים

*