5 אלמנטים של כתיבה שיווקית שישדרגו לכם את האתר

רבות דובר על כתיבה שיווקית, זאת שיכולה להפוך כל גולש ללקוח משלם, אולם בפועל כאשר אנו בונים אתר לא תמיד יש באפשרותנו את הזמן לשבת ולכתוב בצורה מקצועית את שירותי החברה. הבאנו בפניכם כמה טיפים נהדרים שיסייעו לכם לרכז את משימת כתיבת התוכן ולאפשר לכם לשדרג פלאים את נראות האתר.

לפני שנתחיל, נסביר למה כתיבה שיווקית כל כך חשובה לאתר?

  • ביכולת הכתיבה להסביר לגולש למה כדאי לו לעבוד איתכם, והאם השירותים המוצעים מתאימים לצרכים שלו. בדרך זו אנו ממקדים את הגולש ומונעים פניות מיותרות.
  • תוכן הוא אחד הפרמטרים המשפיעים על קידום אורגני בגוגל, וככל שתכתבו יותר, כך גם הסיכוי שתעלו בדירוג יהיה גבוהה יותר.
  • כתיבה מקצועית משדרת מסר ברור לגולש –"אנחנו חברה מקצועית שכדאי לעשות איתה עסקים", ולכן אחוזי ההמרה יעלו פלאים.

אז איך עושים את זה ואילו אלמנטים של תוכן קריטיים לאתר שלכם?

אודות החברה

אודות החברה נועד להסביר לגולש מי אתם, מה הניסיון שלכם, באילו טכנולוגיות ושיטות אתם משתמשים ועוד. את אודות החברה יקראו גולשים שהתעניינו בשירות או במוצר שלכם, או אנשים המעוניינים לעבוד בחברה שלכם. למעשה, אנשים כבר התרשמו מהשירות המוצע בעמוד הבית, אך הם מעוניינים לדעת האם החברה שלכם תעניק להם עוגן איתן, ולכן התמקדו ביכולות המוצרים, בטכנולוגיות, בצוות החברה ובבידול שאתם מציעים על פני המתחרים.

עמוד הבית

עמוד הבית הוא גולת הכותרת, סוג של "וולכאם" לגולש, ולכן עליו להיות נקי, מזמין וברור. התכנים בדף יהיו מתומצתים, קצת מכל דבר לדוגמה – משפט ראשי שמסביר לגולש לאן הוא הגיע, אודות מקוצר, מלל קצר על כל שירות, בידול וחוזקות, לקוחות ממליצים וכמובן צור קשר. חשוב מאוד שהכפתורים בעמוד הבית יהיו לחיצים ויעבירו את הגולש לעמוד פנימי עם מידע קצת יותר מפורט.

דפי תוכן פנימיים

דפים פנימיים נועדו לתת מידע על כל שירות שאתם מציעים, ומצד שני גם לאפשר לגוגל לסרוק כל שירות בנפרד ולהציע את השירות ללקוח במנוע החיפוש של גוגל. ההמלצה היא לפרט בגובה העיניים מה החברה מציעה, לרשום את תהליכי העבודה וכו'. לדוגמה חברה המציעה בניית אתרים, רשמו לגולש את התהליך כמו פגישת היכרות, אפיון, עיצוב וכו'.

תיאור מוצר

אם יש ברשותכם אתר מסחר, חשוב מאוד לכתוב תיאור מוצר על כל אחד מהמוצרים, אך מלבד תיאור טכני יבש, הוסיפו משפטים מניעים לפעולה שיתנו את הדחיפה האחרונה לגולש ויעבירו אותו לתשלום. לדוגמה, חנות אונליין של תכשיטים, כתבו על התכשיט; "הטבעת מתאימה לאירוע ערב נוצץ ותמשוך אליך את כל המבטים".

כתיבת תכנים לבלוג

בלוג הוא אחד הדפים החשובים והמשפיעים ביותר באתר. בבלוג תוכלו לעדכן מידע מקצועי שימשוך את הגולש וגם יסייע רבות לקידום אורגני. חשוב מאוד לייצר כתבות קלילות ומזמינות עם כותרות המושכות את העין כמו טרנדים ומגמות בתחום שלכם, טיפים, מדריכים ועוד. לכתבות מומלץ להוסיף קישורים פנימיים לחיזוק הקידום האורגני, תמונה קשורה, להדגיש כותרות ולהכניס מילות מפתח הקשורות לתחום העיסוק שלכם בצורה מאוזנת וטבעית.

נשלח ב בלוג קידום אתרים ושיווק באינטרנט

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*

יצירת קשר

פרויקטים מעניינים

פרויקט כדור שלג ליצירת נדל"ן אינטרנטי מניב בכוחות עצמכם. למעשה אתם מייצרים לעצמכם מקורות הכנסה יציבים (אתרי אינטרנט) בהתבסס על ידע בתחום קידום אתרים ושיווק דיגיטלי באינטרנט.