תקציב פרסום בגוגל

מערכת אוורדס של גוגל מאפשרת לקבוע תקציב פרסום בגוגל עבור כל מסע פרסום שמוגדר בחשבון.

בעת הגדרת תקציב יומי, מפרס יכול להיות בטוח שמערכת הפרסום לא תציג מודעות במידה והתקציב נוצל במלואו לאותו יום ובכך מאפשרת המערכת לנהל תקציב באופן מבוקר ובטוח.

לעיתים תקציב המוקדש לפרסום בגוגל הוא נמוך מאוד בהשוואה לתחרות בתחום ולכן הסיכוי שמודעות יופיעו למשך זמן קצר הינו גבוה.

אז מה ניתן לעשות בכדי להישאר יותר זמן באוויר כאשר התקציב הוא נמוך ?

התשובה נמצאת בהפעלת מערכת תזמון להופעת המודעות בפרקי זמן קצובים וידועים מראש.

אם אנו יודעים שלקוח פוטנציאלי שלנו, לא יחפש את השרות או את המוצר שלנו בימי שישי ושבת, ביטול של סוף שבוע יחסוך לנו 8 ימי פעילות, אותם אנו נוסיף בצורה שווה לכל יום פעילות רגיל.

בנוסף, אם אנו יודעים שלקוח פוטנציאלי יחפש מוצר שלנו בין השעות 8 בבוקר עד 3 אחר הצהריים, גם את הטווח של 24 שעות פעילות המודעות, נוכל לצמצם ל-7 שעות פעילות בלבד ובכל להביא לחיסכון נוסף בתקציב.

סיכום: על-ידי תזמון נכון של הופעת מודעות באזור קישורים ממומנים, ניתן להגיע לחיסכון עצום בעלות הקמפיין ונתוני המרה טובים לקמפיין שלנו.

חזרה למושגים חשבוים בפרסום בגוגל

נשלח ב שיווק ברשת

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. (*) שדות חובה מסומנים

*