קליקים, לחיצות, הקלקות

מערכת פרסום של גוגל מאפשרת לפרסם מוצרים ושירותים לעיני קהל מחפשים במנוע חיפוש וגם לעיני הגולשים באתרי שותפים, כאשר החיוב עבור הפרסום יתבצע רק לאחר שבוצעה לחצה בפועל על מודעת פרסום מילולית או על מודעת פרסום מסוג תמונה.

מייד לאחר הלחיצה, היא תתוסף לכמות הכללית של הלחיצות, אשר בוצעו בחשבון המפרסם. הלחיצה תשויך למסע פרסום מסוים, אליו שייכת המודעה, לקבוצת מודעות מתוך מסע הפרסום, למודעה מסוימת וגם למילה או ביטוי מסוימים מתוך אוצר מילים שנוצר כתוצאה ממחקר מילים, כך שאנו כמנהלי פרסום בגוגל , נוכל לקבל תמונה מדויקת למדי על הפעילות של מסעות פרסום ולקבל החלטות בנוגע לדרכי המשך כדאיות ונכונות ובמידה וקיימת בעיה כלשהי מבחינת פעילות תקינה, הנתונים שנוכל לקבל דרך מרכז הדוחות של אדוורדס, יעידו על כך ויפנו אתנו למקום הנכון לפתרון המיידי.

חזרה למושגים חשבוים בפרסום בגוגל

נשלח ב שיווק ברשת

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. (*) שדות חובה מסומנים

*