פרסום באינטרנט

פרסום ברשת האינטרנט מזמן הפך למצרך נדרש בעסק בכל גודל – החל מעסק של בן אדם אחד ועד לתאגידים חובקי עולם.

ללא שום קשר לסוג מוצרים או שירותים שאנו מציעים ללקוחות הסופיים, רק באמצעות רשת האינטרנט שהחלה את דרכה כרשת סגורה למוסדות ממשלתיים, נוכל להגיע לקהלי היעד שלנו במהירות ועילות מרביים.

מאפיין מאוד חשוב של רשת האינטרנט מבטיח בחירתו של פרסום באינטרנט כאלטרנטיבה הטובה ביותר בין כל האפשרויות פרסום שזמינות כיום בשוק – מדיה אינטרנטית מדידה בשונה מפרסום חוצות, פרסום בעיתונים או חלוקת הפליירים בתיבות דואר.

אין זה אומר שניתן ליהנות מתועלת הטמונה בפרסום באינטרנט ללא בחירה קפדנית בחברת פרסום או חברת שיווק באינטרנט עם ניסיון רב ומוכח בתחום.

חברות פרסום ושיווק באינטרנט התמחותן ברכישת מדיה באתרים שונים וכל זאת בהתאמה מדויקת לצרכים של לקוח ולאחר הבנה מעמיקה של מיהו קהל היעד של חברה שמבקשת לגייס לקוחות חדשים.

לאחר שנבחר סוג מדיה שיירכש לטובת פרסום כזה ו/או אחר – שטחי פרסום באתרים נישאתיים, פרסום בקטגוריות ראשיות ו/או תתי-קטגוריות, דיור בדואר אלקטרוני, פרסום בגוגל, פרסום בוואלה או פרסום בפייסבוק, מתחילה עבודת עיצוב של באנריים שיופיעו בשטחי פרסום שנרכשו, עבודת כותבי תכנים שיווקיים וקופירייטרים – מתחיל תהליך ארוך, קשה ומאוד מעניין של פרסום באינטרנט.

תוצר גראפי של פעילות סטודיו לעיצוב גראפי יכולים להיות מכל סוג – כגון קבצי פלאש, תמונות עם הנפשה ובלעדיה – הכל תלוי ממטרה סופית ותקציב פרסום.

לאחר שבאנרים מוכנים, החומרים יועלו לאתרים, להם הבאנרים מיועדים.

תוצר של כותבי תוכן שיווקי וקופירייטרים יהיו טקסטים מכל סוג וצורה, החל מסלוגן של מספר מילים בודדות ועד למאמר באורך כמה וכמה מאות מילים להוספתו בדפי אתר שונים.
מעוניינים לשמוע על הקורס לקידום אתרים ושיווק באינטרנט? – צרו עמי קשר

נשלח ב שיווק ברשת

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. (*) שדות חובה מסומנים

*