פרסום בגוגל בקישורים ממומנים – או מה ניתן להשיג באמצעות 95 תווים בלבד ?

האמת, באמצעות ניהול פרסום בגוגל באזור קישורים ממומנים, ניתן להשיג תמורה נהדרת, תוך שמירה על הכנסות של העסק והגברת תנועה של גולשים חדשים, שרוב הסיכויים יהפכו ללקוחות מתמידים של העסק שלכם.

למרות שהכול נראה כדבר פשוט לחלוטין, אין זה אומר שזה אכן כך.

על מנת לתכנן מסע פרסום מוצלח, חשוב מאוד לגשת לעניין בזווית נכונה ולפרק את הכנת קמפיין פרסום מוצלח, לשלבים, כאשר השלב הראשון, יהיה שלב של מחקר מילים.

במהלך מחקר מילים עלינו לבחון את כל המילים האפשריות, שקשורות לעסק שלנו. לאחר קבלת כל המילים האפשריות, עלינו לסנן מתוך אוצר מילים שלנו, מילות חיפוש שלא בהכרח יביאו לתועלת, דבר שמומחה פרסום בגוגל יזהה ללא קושי עוד לפני הפעלת מסע פרסום וקבלת נתוני פעילות הקמפיין לטובת קבלת החלטות לגבי צעדים הבאים. עם זאת, במידה ואינך יכול בוודאות להגיד מהן המילים שעלולות לגרום לקמפיין לתפקד בצורה לא מושלמת – אין דבר, תן למסע הפרסום שלך לעבוד פרק זמן קצר ואז על סמך נתוני פעילות הקמפיין, תדע לסנן את המילים שלא פעלו כשורה.

לאחר שיש בידנו את אוצר המילים הסופי, נוכל להתקדם לשלב הבא של תכנון מסע פרסום מנצח בקישורים ממומנים של גוגל והוא בחירת דף נחיתה אופטימאלי לפרסום ובמידה ואין באתר דף נחיתה מתאים, על המפרסם ליצור דף כזה במיוחד לגולשים שיגיעו לאתר בעקבות הפרסום.

יש לזכור, כי דף נחיתה, הינו דף שלקוח פוטנציאלי ייחשף אליו לראשונה באתר שלו, לכן עליו להיות מעוצב בצורה שיווקית ונכונה, על הדף להעביר לגולש מסר עיקרי מייד עם הגעתו של הגולש אליו ולגרום לו לפעול. במידה ועשינו זאת, אפשר לומר כי אחוז גדול של הגולשים, יבצעו את הפעולה שהגדרנו לפני הפעלת הקמפיין, כפעולה חשובה בדף הנחיתה – זה יכול להיות רכישת מוצר, הרשמה לעלון מידע ועוד ועוד.

ועכשיו הגענו לשלב האחרון – חיבור המודעות. כן, עלינו להיות יצירתיים במיוחד ולהעביר את המסר העיקרי שלנו בצורה תמציתית ומובנת ככל הניתן, כאשר ברשותנו, אך ורק 95 תווים – 25 תווים בכותרת המודעה ועוד 35 תווים בכל אחד משתי שורות הבאות של המודעה.

לאחר שחוברו המודעות, יש להפנות אותן לדפי הנחיתה, אשר נבחרו או/ו הוכנו בשלב הקודם של תכנון מסע הפרסום וכך ייסגר המעגל.

לאחר הפעלת הקמפיין, מנגנון של אדוורדס יבצע סריקות של מסע פרסום שלנו ולאחר שהכול נמצא תקין, יוצגו המודעות לעיניי הגולשים שמחפשים את המוצרים שלנו, בקישורים ממומנים.

נשלח ב שיווק ברשת

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. (*) שדות חובה מסומנים

*