סרטון תדמית לבעלי עסקים קטנים – הפקה שמקפיצה אתכם לרמה הבאה

מנהלים של בתי עסק קטנים ומשפחתיים בישראל, בדרך כלל לא נוטים להשקיע משאבים בלתי מוגבלים בפעולות צילום ושיווק, על בסיס סרטון תדמית. יש לכך כמה וכמה סיבות, אך בראש ובראשונה מדובר על חוסר היכרות עם תחום שרק הולך וצובר תאוצה בשנים האחרונות. אם אתם מבינים את גודל השעה ואת החשיבות של תוכן מצולם לעין הלקוח, ברור לכם שההחלטה להשקיע ביצירת סרטון תדמית היא החלטה אותה אתם רוצים לקבל, ויפה שעה אחת קודם. סרטון תדמית מקצועי, יכבוש את לב הקהל שלכם ויאפשר לכם ליצור תנועת לקוחות איכותית יותר, אל אתר האינטרנט, עמודי הרשתות החברתיות ואפילו ישירות אל החנות או החברה שלכם. כדי להצליח, אתם צריכים לבנות אסטרטגיה ברורה ולהגדיר את היעדים החשובים לכם, בדרך אל המטרה הגדולה.

השלב הראשון – הבנת הצרכים של העסק

הבסיס לכל סרטון תדמית איכותי, הוא המיפוי המושלם של בית העסק ושל המטרות לשמן בחרתם לפנות אל אנשי חברת ההפקה. יש הבדל מהותי בין סרטון תדמית למוצר בודד, לבין סרטון תדמית לכלל פעילות החברה. וההבדלים האלו, הם אלו אשר משפיעים על תהליך ההפקה מתחילתו ועד סופו. גם אם אין לכם כלל ניסיון בתהליך ההפקה של הסרטון, אין זה אומר שאתם לא תשפיעו על ההפקה. בזכות המידע הרב שיש לכם אודות העסק, הפעילות, אנשי המפתח ואפילו לקוחות פוטנציאליים, ניתן ליצור תסריט איכותי, מבוסס מציאות, ואיתו לצאת לדרך.

זוויות צילום יוצאות דופן – הן המפתח לסרטון ייחודי

עכשיו, כאשר יש לכם את הבסיס הדרוש להפקתו של סרטון תדמית מקצועי לעסק או למוצר ספציפי, אפשר לעבור לחלק הכי מעניין של התהליך – ימי הצילום עצמם. כאן, נכנסת לתמונה היכולת המקצועית של אנשי צוות הצילום והחשיבה היצירתית שלהם בתהליך ההפקה. ככל ואתם נותנים דרור לרעיונות של אנשי חברת ההפקה, כך תוכלו להצליח לקבל איכות צילום גבוהה יותר, זוויות צילום מיוחדות וייחודיות יותר ואפילו תכנים מעשירים ומעניינים יותר. הצופים בסרטון תדמית המצולם וערוך בצורה מושלמת, מצליחים לקבל מסרים אחידים וברורים וכך ללמוד על המוצרים, השירותים והאיכויות של המותג שלכם, מתוך סרטון של שלושים או שישים שניות.

כוחו של התוכן המצולם

באופן ממש לא מפתיע, תכנים מצולמים זוכים לתשומת לב הרבה יותר גבוהה בקרב הגולשים באינטרנט. על אחת כמה וכמה כאשר מדובר על סרטונים באיכות הפקה גבוהה במיוחד, בהם ניתן לקבל מידע הברה יותר קונקרטי ואמין על העסק וליצור הנעה לפעולה בקלות רבה יותר. בין שתבחרו להשקיע בקמפיין ממומן עם סרטונים (בגוגל או ברשתות החברתיות) ובין שתחליטו להעלות סרטון תדמית לאתר הבית של החברה שלכם – זו תהיה ההחלטה אשר תצליח לשנות מן הקצה אל הקצה את תגובת הלקוחות לבית העסק שלכם.

נשלח ב שיווק ברשת

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. (*) שדות חובה מסומנים

*

יצירת קשר בנוגע לקורס קידום אתרים בגוגל ופרסום באינטרנט

יצירת קשר בנושא הקורס לקידום אתרים ושיווק באינטרנט
נייד: 050-4-207-641
מייל: [email protected]

הפוסטים שלנו בתחום קידום אתרים בגוגל ושיווק באינטרנט יעזרו לכם בנושא רכישת ידע במסגרת הקורס לקידום אתרים והבאת תוצאות יוצאות דופן לעסקים בכל תחום

קטגוריות

Call Now Button