מושגים חשובים בפרסום בגוגל

הכרות מעמיקה של מושגים חשובים מעולם האדוורדס בעת ניהול מסעות פרסום בגוגל, מבטיח כי החזר על ההשקעה, יהיה המקסימאלי ביותר:

קליקים, לחיצות, הקלקות
מערכת פרסום של גוגל מאפשרת לפרסם מוצרים ושירותים לעיני קהל מחפשים במנועי חיפוש וגם לעיני הגולשים באתרי שותפים, כאשר החיוב עבור הפרסום יתבצע רק לאחר שבוצעה לחצה בפועל עם מודעת פרסום מילולית או על מודעת פרסום מסוג תמונה.

יחס המרה
יחס המרה הינו מאפיין חשוב מאוד במהלך ניהול פרסום בגוגל ובעצם משקף את היכולת של דף נחיתה, אליו מגיעים הגולשים לאחר שבצעו לחיצה על מודעה פרסומים בגוגל, להפוך את הגולש המזדמן למבצע פעולה, אשר הוגדרה כחשובה.

תקציב פרסום בגוגל
מערכת אוורדס של גוגל מאפשרת לקבוע תקציב פרסום בגוגל עבור כל מסע פרסום שמוגדר בחשבון.

בעת הגדרת תקציב יומי, מפרס יכול להיות בטוח שמערכת הפרסום לא תציג מודעות במידה והתקציב נוצל במלואו לאותו יום ובכך מאפשרת המערכת לנהל תקציב באופן מבוקר ובטוח.

נפח חיפוש של מילה או ביטוי
כידוע, לפני שמתחילים פעילות שיווק באינטרנט בכלל ופרסום בגוגל בפרט, על מבצע פעילות הנ"ל לבצע מחקר מילים וביטויים במטרה להרכיב אוצר מילים, עליו יבוסס מסע פרסומי

הייתי ממליץ לעיין בכתנים הקשורים לנושא הנ"ל גם בבלוג קידום אתרים, אשר אחד הנושאים שיש בו, זהו הנושא של פרסום במנוע חיפוש גוגל – זהו הקישור

נשלח ב שיווק ברשת

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. (*) שדות חובה מסומנים

*