החלפת קישורים

מדובר על תופעה רחבת היקף שמבוססת על הידיעה של בעלי אתרים על כך שמנועי חיפוש רואים בקישורים חיצוניים המצביעים לאתר כלשהו, מן הצבעת אמון ובנוסף באמצעות אותם הקישורים אנו מסבירים לכל מנועי החיפוש, כי אתר, אליו מצביע הקישור, מקדם את אותה מילת חיפוש או ביטוי, אשר נמצא כתוכן טקסטואלי בתוך תג טקסט הקישור , עליו דברנו בסעיף הקודם.

בזמן ביצוע החלפת קישורים בפועל, בעל אתר א' פונה לבעל אתר ב' ומציע לו החלפת קישורים בין האתרים ובכך משיג את המטרה שלו – לקדם את אתר שלו לפי טקסט הקישור, שיוכנס לתג שיוצר קישור פעיל.

יש לציין כי גוגל וכל מנוע חיפוש אחר,רואה את תופעת החלפת קישורים בעין לא יפה בגלל שזה נוגד את הגישות ומדיניות של מנועי חיפוש, לכן במידה ומנוע חיפוש כלשהו מזהה כי קישורים המובילים מאתר אחד לשני, הינם למעשה פרי של החלפה מסוג זה, יעניש המנוע את אותו האתר ואף יסיר אותו מתוצאות החיפוש.

אך למרות הכתוב, בהחלט קיימים פתרונות להפניות חיצוניות לאת שלנו. הפתרון הראשון, הינו כתיבת תכנים ייחודיים ואיכותיים בכדי לגרום למפעילי אתרים אחרים לקשר לאתר שלנו בלי לבקש מהם ופתרון הנוסף, הינו כתיבת מאמרים וכתבות ופרסומם באתרים להפצת מאמרים, אשר זמינים היום ברשת האינטרנט.

 

נשלח ב שיווק ברשת

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. (*) שדות חובה מסומנים

*