ארגז חול של גוגל

הינו מונח, אשר הומצא ע"י מקדמי אתרים ונועד להסביר תופעה שניתן לראותה רק בגוגל. כאשר אתר חדש מתאנדקס לראשונה בגוגל, כעבור תקופה די קצרה, הוא מתחיל להופיע בתוצאות חיפוש הקשורות לתחום פעילותו במיקומים די גבוהים ביחס לאתר חדש ולאחר תקופה של מספר חודשים מאבד את המיקומים הטובים שזכה להם בהתחלה. החל מנקודה זו, האתר מדורג במיקומים רחוקים מאוד ובשפת מקדמי אתרים – מיקומים לא ריאליים בכלל.

תקופה שבה האתר ימצא במיקומים לא ריאליים לא מוגדרת, אך בדרך כלל מדובר על תקופה של עד שנה.

תופעה זו נקראת ארגז חול של גוגל ולמעשה נועדה לבודד אתר החדש מאתרים וותיקים ומקודמים, כאשר במהלך תקופה זו בודק גוגל האם מדובר על אתר לגיטימי ואיכותי שזוכה להופיע במיקומים גבוהים וכאשר אלגוריתם של מנוע חיפוש "מגיע למסכנה", כי מדובר על אתר איכותי, האתר שוב מתחיל להופיע במיקומים ריאליים ולהתחרות על מיקומים גבוהים עם מתחרים.

נשלח ב שיווק ברשת

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. (*) שדות חובה מסומנים

*