אחוזי המרה

המונח אחוזי המרה שייך לתחום שיווק באינטרנט ומייצג באחוזים את היכולות של האתר להפוך גולש מזדמן לקונה בפועל, כאשר השאיפה תמיד שהלקוח יהפוך לקונה מתמיד.

קיימים מצבים רבים בהם אתר מסוים זוכה לביקורים רבים, כאשר אורכו של כל ביקור עולה על דקה אחד בממוצע ולמרות זאת האתר לא מצליח להפוך את הגולשים ללקוחות בפועל. כאשר אני מדבר ללקוח בפועל, למעשה אני מתכוון שגולש יבצע את הפעולה שמוגדרת ע"י מפעילי האתר כחשובה במהלך הביקור. זאת יכולה להיות הרשמה לעלון מידע חודשי, זו יכולה להיות השארת פרטי התקשרות לצורך קבלת מידע אודות שרות או מוצר שאתר מוכר וזו בהחלט יכולה להיות רכישת און ליין.

מקרים כאלה מעידים על בעיה שקיימת באתר ויש לפתור זאת, אך בכדי לפתור את הביעה, תחילה יש לזהות את מקורה.

האמת המקורות יכולות להיות רבים, החל מתפקוד האתר מהבחינה הטכנית, דרך תוכן שבאתר, שהוכן ללא שימת דגש על הנושא שיווק ברשת האינטרנט ועד לעיצוב לוקה בחסר מבחינת שיווק באינטרנט – התאמת צבעים, מיקום מרכיבי עמודים לא נכון, סרגלי ניווט באתר, טיפול בהתנגדויות הגולשים, שכנוע הגולשים ועוד ועוד ועוד.

כפי שניתן לראות ולהבין מהכתוב, הנושא מאוד קריטי ומורכב ודורש השקעת זמן ומשאבים רבים לפתרון הבעיה, כאשר במידה ונמצאים לקראת הקמת אתר חדש על-ידי חברת בניית אתרים, עדיך לשכור שרותי שיווק באינטרנט המוצעים היום ע"י רוב חברות קידום אתרים בארץ, אך לאחרונה שרותי שיווק באינטרנט מוצעים גם ע"י חברות בניית אתרים רבות בארץ ובעולם.

נשלח ב שיווק ברשת

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. (*) שדות חובה מסומנים

*